جزئیات، تخیلی و خدمات طراحی سایت - خدمات طراحی سایت

Wiki Article

تبلیغات گوگل

سایت فروشگاهی سایت صنعتی سایت تجاری سایت شرکتی سایت خبری سایت خدماتی سایت پزشکی سایت ورزشی سایت فرهنگی و هنری سایت آموزشی سایت گردشگری سایت حقوقی طراحی سایت حرفه ای و سفارشی

اگر به دنبال ساخت یک هویت ماندگار و وب‌سایتی متفاوت هستید، مشتاق شنیدن رویای شما و محقق کردن آنیم. ما عاشق خلق کردن هستیم.

استفاده از خدمات طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوا آماده، مزایای زیادی دارد. مانند رایگان بودن، راحت بودن نحوه مدیریت سایت، عدم نیاز به کدنویسی و غیره.

همانطور که اشاره کردیم اگر می خواهید در طراحی و راه اندازی وب سایت خود در هزینه ها صرفه جویی کنید، می توانید از قالب های آماده در برخی سایت ها استفاده و آنها را دانلود کنید. 

علاوه بر این شما می توانید با انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت، بدون داشتن دردسرهای نصب قالب و سایر افزونه ها، یک وب سایت با پشتیبانی کامل تهیه کنید.

خدمات طراحی سایت حرفه ای برای کسب و کار ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، سایت آموزشی ، سایت شرکتی ، سایت خدماتی ، طراحی سایت املاک

پس از پایان طراحی و آماده سازی فهرست ها ، صفحات و محصولات اولیه آموزش کاملی از پنل مدیریت و امکانات دیگر در اختیار شما قرارخواهد گرفت و اگر مایل بودید میتوانید فرآیند تکمیل محتوا گذاری و سئوی وبسایت را هم از ما بخواهید.

شما میتوانید حوزه ی کاری خود را انتخاب کنید و سپس با توجه به پکیج هایی که برای شما در نظر گرفته شده استعلام قیمت کنید.

سایت های سفارشی دقیقا متناسب با خواست‌ها و نیازهای مشتریان هستند. در صورتی که شما به سایتی نیاز دارید که کاملا متناسب با نیازها و طرح مد نظر خودتان طراحی شود ، پیشنهاد می‌کنیم از طراحی سایت سفارشی استفاده نمایید.

ما دراولین فرصت با شما تماس میگیریم و به خواسته ها و نیازهای شما با دقت گوش می دهیم و اطلاعات اولیه مورد نیاز را یادداشت می کنیم و شروع به بررسی پروژه و مشاوره با تیم فنی و طراحی پارس سئو می کنیم

طبیعتاً این روش هزینه بیشتری برای ما و شما خواهد داشت. راه دوم نیز استفاده از یک سیستم سایت ساز است که از طریق آن می‌توانید با یک هزینه مناسب سایت داشته باشید.

ما طرز فکر موتورهای جستجو را میشناسیم و به شما کمک میکنیم تا آن ها نیز شما را بشناسند تا نهایتا به کسب جایگاهی مناسب منجر شود.

فکر نمی‌کنیم که خوب هستیم، باور داریم بهترین هستیم. سئو یک چرخه پایدار از استراتژی، اجرا و تحلیل نتایج است.
در این شیوه طراحی، شما خواسته‌ها، انتظارات و ویژگی‌هایی که می‌خواهید سایت‌تان داشته باشد را به تیم برنامه نویسی اعلام می‌کنید.

استفاده از این نوع طراحی سایت برای رسیدن به رتبه ی خوب گوگل لازم و حیاتی است.

کدنویسی اختصاصی و ایجاد یک سیستم اختصاصی علاوه بر هزینه بسیار بالا از نظر امنیتی و توسعه‌پذیری چالش‌های زیادی را برای یک کسب‌وکار ایجاد می‌کند.

موفقیت مشتریان وبسیما، موفقیت خود ما است. ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا مشتریان‌مان کسب‌وکار موفقی داشته باشند و به رهبر بازار خود تبدیل شوند.

کسب‌وکارهای زیادی برای آنلاین‌شدن عجله دارند و بی‌گدار به آب می‌زنند. نام‌هایی که خدمات طراحی وب سایت خیلی زود از صحنه رقابت حذف می‌شوند.

با توجه به این امکانات، اگر کسب‌وکار کوچکی دارید، سایت‌هایی مانند سایت تک صفحه‌ای، وبلاگی، شرکتی، خبری یا فروشگاه‌های اینترنتی کوچک برای کسب‌وکار شما مناسب است.

ا- طراحی و راه اندازی وبسایت با استفاده از سیستم های مدیریت محتوای مرسوم و فراگیر مانند وردپرس

طراحی اختصاصی وب سایت من بر روی چه سیستمی انجام می‌شود؟

برنامه‌نویس‌های ما طرح گرافیکی مورد تائید شما را تبدیل به یک وب سایت واقعی می‌کنند. کار کدنویسی وب سایت به تمیزترین و اصولی‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود

درصورتی که برای ثبت سفارش نیاز به تماس و راهنمایی دارید ، همین حالا تماس بگیرید...

از طرفی، اکثر قالب‌هایی که به عنوان رایگان در وب ارائه می‌شوند، نال شده و کد شکسته هستند. داشتن کد مخرب در قالب، سایت شما را نابود می‌کند.

از اطلاعات وبسایت شما بصورت ماهانه و هفتگی بکاپ گرفته میشود . این مورد از نظر امنیتی خیلی حائز اهمیت است.

شما در شروع کسب و کار خود بهتر است ابتدا دامنه ی مناسب برای آن انتخاب کنید. در مقاله “….” نحوه انتخاب دامنه ی مناسب را بخوانید.

وردپرس، قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین سیستم مدیریت محتوا در دنیاست. انعطاف‌پذیری بالا و کاربری آسان وردپرس موجب می‌شود تا بهترین انتخاب برای کسب و کارهای کوچک و متوسط در زمان ورود به فضای وب باشد.

Report this wiki page