تک بهترین استراتژی برای استفاده برای خدمات طراحی سایت - خدمات طراحی سایت

Wiki Article

به همین دلیل است که خدمات طراحی سایت، می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر سود شرکت شما داشته باشد.

اما اگر یک ویژگی خاص مد نظر دارید مثلا این که سایت شما علاوه بر موارد فوق امکان مزایده گذاشتن محصول از سوی کاربر، پیشنهاد از سوی کاربر و… داشته باشد باید به سراغ طراحی سایت اختصاصی بروید.

به همین دلیل، تیم طراحی و توسعه ما تبدیل به تیم شما می‌شود تا در کنار هم بتوانیم وب‌سایتی را بسازیم که باعث رشد شما شده و حضورتان در فضای دیجیتال را تقویت می‌کند.

دامروزه همه ما قبل از خرید هر چیزی در اینترنت به دنبال بهترین کالا با مناسب ترین قیمت می گردیم و سپس اقدام به خرید می کنیم. همچنین به دلایلی زیادی مانند کمبود وقت، ترافیک و … اکثر مردم تمایل به خرید آنلاین پیدا کرده اند و تمامی خرید های خود را در بستر اینترنت انجام می دهند.

عدم توجه به استاتیک یا داینامیک بودن طراحی سایت: به نقل از “ویکی پدیا” سایت های استاتیک سایت هایی هستند که یک بار طراحی می شوند و اطلاعات مورد نیاز داخل آن قرار داده می شود و فقط طراح سایت می تواند آن را تغییر دهد.

این مسئله موجب سنگینی و کند شدن سرعت سایت و کاهش ترافیک ورودی خواهد شد. این موضوع خود از نظر سئو اثر بسیار منفی بر کسب‌وکار شما می‌گذارد.

از جمله امکانات طراحی سایت شرکتی نیز می توان موارد زیر را نام برد:

دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد

تیم طراحی سایت تابان شهر با بررسی نیازهای شما و مشتریانتان طراحی ظاهری و فنی متناسب با حوزه شما را در خدمات طراحی سایت خود پیاده سازی می کند.

از طرف دیگر، قالب آماده برای بسیاری از کسب‌وکارها مناسب نیست. به عنوان مثال برای طراحی سایت فروشگاهی، نیاز به امکاناتی مانند امکان فیلتر محصولات براساس ارزان‌ترین و گران‌ترین قیمت دارند، که همچنین قابلیتی در قالب رایگان وجود ندارد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

طراحی سفارشی ظاهر، ویژگی‌ها و امکانات سایت و مطابق با نیاز و سلیقه مشتری

سئو مسئله ای است که باید در همان ابتدا در مراحل طراحی سایت در نظر گرفته شود و طراحی سایت ما قدم به قدم با سئو پیش برود.

آیا میتوانم از هاست و دامنه خودم استفاده کنم؟ آیا میتوانم از هاست و دامنه خودم استفاده کنم؟
علاوه بر این با رعایت اصول سئو نیز می توانید یک سایت را بروزرسانی کنید. این عمل علاوه بر این که مفید و موثر است، از نظر زمان بندی هم باید در وقت مناسب انجام شود.

برای یک دبیرستان پسرانه هم میتونید سایت طراحی کنید که اساتید و بچه ها بتونن با یوزر و پسورد واردش بشن ؟

این عناصر گرافیکی به سایت شما جلوه و شکوه می بخشد و رابط کاربری سایت شما را قوی تر می کند.

طراحی سایت اختصاصی که در این روش طراحی قالب وب سایت توسط گرافیست و زیر نظر کارفرما انجام می گردد (مدت زمان از یک ماه)

عدم توجه به استاتیک یا داینامیک بودن طراحی سایت: به نقل از “ویکی پدیا” سایت های استاتیک سایت هایی هستند که یک بار طراحی می شوند و اطلاعات مورد نیاز داخل آن قرار داده می شود و فقط طراح سایت می تواند آن را تغییر دهد.

طراحی سایت اختصاصی، برای کسب‌وکارها و سازمان‌های بزرگ توصیه می‌شود. زیرا وردپرس گنجایش محدودی دارد. در نتیجه برای کسب‌وکارهای بزرگ ممکن است کند و سنگین شود.

طراحی خاص : این موضوع دیگر نیاز به توضیح زیادی ندارد. مشخص است که با استفاده از طراحی سایت اختصاصی می توانید از یک طراحی کاملا مشابه با سلیقه خود و خاص بهره مند شوید که هیچ وب سایتی مشابه آن وجود ندارد.

یکی دیگر از کارهایی که بعد از طراحی سایت باید فکری به حال آن بکنید تولید محتوا برای سایتتان است.

مثلا برای طراحی سایت خودرو پوسته ای متناسب با همین سبک آماده و برای طراحی سایت شرکت کامپیوتری نیز پوسته مناسب آی تی آماده شده است.

همچنین مهندسان وردپرس، در کدنویسی آن اصول سئو را رعایت کرده‌اند. برای همین سئو اولیه آن روی کدهای سایت از قبل انجام شده است.

نصب افزونه ها تمامی افزونه های کاربردی و مورد نیاز سایت شما به صورت رایگان، نصب و راه اندازی خواهیم کرد. نصب ابزارهای سئو ابزارهای کاربردی و مهم در وبسایت که میتواند به سئو سایت شما کمک کند ار برای شما نصب خواهیم کرد. مراحل طراحی سایت اختصاصی

عدم امکان ایجاد تغییرات کلی در سایت : یکی دیگر از معایب قالب های خدمات طراحی سایت آماده همین ممکن نبودن ایجاد تغییرات بسیار کلی در سایت می باشد.

در این مطلب قالب های رایگان زیادی را به شما معرفی کردیم؛ برای ایجاد سایت آماده رایگان، شما نیاز به یک سیستم مدیریت محتوای آماده، قالب سایت رایگان، هاست و نام دامنه دارید.

این موضوع نیز بستگی به زمان دارد. هر چقدر زمان پروژه کمتر باشد هزینه آن نیز کمتر می باشد.

Report this wiki page